آقا اهورای گلآقا اهورای گل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ثمره عشق مامان و بابا

خاطره هفته 30

1392/5/29 1:36
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چطوری پسمل گلم؟ماچ

مامانی،امروز 30 هفته و 2 روز که توی دل مامانی.دیگه چیزیش نمونده بیای توی بغلم قربونت برم.بغل

امروز بابا جون کریم و مامان جون طاهره با عمه مائده رفتن دزفول.من و بابا محمد و تو تنها شدیم.آخه فردا قراره عمه نجمه دماغشو عمل کنه،براش دعا کن که عمل راحتی داشته باشه.الهی آمین

ما به خاطر قند عسلمون نتونستیم بریم چون 5 شنبه باید بریم دکتر که چکاپ بشی نفسم.تازه قراره فردا سرویس چوبتو بیارن.هورررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااا.قول میدم زود اتاقتو بچینم و برات عکس بزارم جوجوی مامانی.توام باید قول بدی با مامانی همکاری کنی که زود اتاقتو بتونم بچینم.بوس بوسقلب

این هفته یکم مامانیو اذیت کردی،مجبور شدم برم متخصص داخلی که خیالم راحت شه از بابت شما.مامانی یه ویروس قورت داده بود که باعث شده بود مریض شه،منم واسه خاطر شما خیلی نگران شدم که این ویروس نا قلا تورو اذیت نکنه،که خدارو شکر دکتر گفت هیچ مشکلی نیست،پسرت مثه شیره.

دوست دارم هوارتاماچقلب

بابا محمد که حسابی دیگه صبرش تموم شده تا پسرشو بغل کنه.یه جفت از جوراباتو و یه جفت پاپوشتو بالای آینه میز آرایش آویزون کرده که هر روز که بیدار میشه ببینتشون.ههههه 

 

خوب اهورای مامانی فعلا با اجازه پسمل خوجکلمبای بای

بوس بوس دوست دارمماچ

 

اینم عکس کفش و جورابت که هر روز بابایی عشق میکنه با دیدنشون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدرضا
21 تیر 92 13:02
سلام خاله میشه به من رای بدید کافیه 121 رو یکبار به 20008080200 پیامک کنید ازتون ممنونم.
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 9:41
الهي من تو همين سن حاملگي بودم كه دخمل نازم بدنيا اومد . عزيزم اميدوارم ني ني خوشگلت به سلامتي و سر وقتش به دنيا بياد دوست عزيز دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگمون بيا و عكسش رو ببين اگه خوشت اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كن مرســـــــي
sanaz
16 مرداد 92 1:08
www.myninishop.com
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
16 مرداد 92 3:48
عزیزم با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟