آقا اهورای گلآقا اهورای گل، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ثمره عشق مامان و بابا

اتاق آقا پسر گلمون

1392/6/19 16:34
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

سلام توچولوی مامانی.خوبی عزیزم.قلب

 اینم عکس وسایل نازت که مامان جون مریم و بابا جون صمد زحمت خریدنشو برات کشیدن.دست گلشون درد نکنه.بوس برای بابا جون و مامان جون.عاشقتونیم.قلبتشویقماچ

اتاقت خیلی توچولوه،ایشا الله دعا کن یه خونه بزرگتر بگیریم که اتاق برزگتر داشته باشی،ولی باز خداروشکر خونه داریم و یه اتاق که تو بتونی مستقل باشی واسه خودت پسلم.وسیله زیاد برات نگرفتیم که وقتی خودت بدنیا اومدی به سلیقه خودت هر چی خواستی برات بگیریم.ای جونم با اون سلیقت نفسم.

 

این کمدته پسلمه

کمد

این تختخواب پسلمهقلب

تختخواب

این پتوی خوشگلشهفرشته

پتو

وسایل توی کمد شاهزاده من

کفش

ظرف

این تبلک قرمزرو خاله مهتاب گرفته،اون دو تبلک دیگرو مامان جون طاهره از مشهد گرفته.دستشون

درد نکنه.اون اسب هم مال خودم بوده مامانی.قلب

 

این عروسکو خاله مهتاب گرفته برات.اون جعبه مکعب و جعبه هوش عمه مائده گرفته.دست 

هر دوشون درد نکنه.تشویق

لباس توی خونته مامانی جون

لباسی آش خوری پسلی خخخخخخخخماچ

این لباسرو یکی از فامیلا از آمریکا برات سوغاتی اورده،واسه وقتیه که تازه بدنیا میای نفسم

این لباس از هفت حوض خودم برات خریدم.

این شلوارک بابا جون صمد برات گرفته.از مدلش خوشش اومده.بوس واسه بابا جونماچ

این شلوارک و تی شرترو مامان جون طاهره و بابا جون کریم از مشهد سوغاتی برات اوردن.بوس

برای مامان جون و بابا جون.دستشون درد نکنه.ماچ

این رختخواب دم دستیته

این زیر انداز و بالشت که مامان جون مریم دوخته برات

این پتو اسپانیایه واسه اینکه میخواستیم بریم بیرون.بپیچی توش که سردت نشه

این پشه بنده که مگسای ناقلا نیای نیشت بزنن نفس مامانی

این ساک لباساته،اون یکیم روروئک

اینا زیرانداز تعویضه گل پسرمه.قرمزه سوت داره ولی آبیه سادس

این دما سنج اتاق پسملیه

اینا وسایل بهداشتیه،لیف،کیسه آبگرم ، کتاب حمام و عروسکای وانته خوشکلم

اینا حولس.اون صورتیرو خاله مهتاب برات گرفته وقتی که هنوز نمیدونستیم پسری یا دختر

این وان حمامت گلم

این عروسکارو من و عمه نجمه درست کردیم.قبل از اینکه تو بیای توی دلم

این دلفین بوکس.وقتی من و بابایی عقد بودیم خریدیم.

اینم گهواره ای که قراره توی اتاق من و بابا باشه که تو بخوابی توش،ماله نیایش بوده.

این لباسای خونگیه اهورای مامانیه

این بادیارو هم اون فامیلمون از آمریکا برات اورده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا
19 شهریور 92 16:29
انگار خیلی خوش سلیقه ای مامانی