آقا اهورای گلآقا اهورای گل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ثمره عشق مامان و بابا

شب به یاد ماندنی

1392/5/29 1:36
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم،خوبی مامانی؟

مامان جون وبابا جون اومدن تهران هورااااا.خیلی خوش میگذره وقتی اونا پیشمونن،خونمون یه حال و هوای خوبی میگیره.من که خیلی خیلی خوشحالم از اینکه کنارشونم.هورا

 

دیروز دومین سالگرد ازدواج مامان و بابایی بود عزیزم.ما خوشحالیم که امسال تو،توی دل مامانی هستی،جیگر مامان تو بهترین و قشنگترین هدیه خدا به منی ،البته بعد از بابایی.قلب

امروز عصر با مامان جون مریم و بابا جون صمد و خاله مهتاب و مامان جون طاهره و عمه مائده و دختر خاله پریسا رفتیم افسریه،تا شب اونجا گشتیم.برا تو هم کلی خرید کردیم.ان شا الله وقتی اتاقت آماده شد برات عکساشونو میزارم.وقتی برگشتیم خونه،بابا محمد کلی ماهارو سوپرایز کرد.واسه سالگرد ازدواجمون جشن گرفته بود،من که خیلی سوپرایز شدم و خوشحال،همه غافلگیر شده بودیم.دستت بابا محمد درد نکنه.عاشقتم همسر گلم.بغلماچقلب

خیلی خوش گذشت تو هم توی دل مامانی برا خودت جشن گرفته بودی قربونت برم.ماچخلاصه شب به یاد موندی شد.امشب سه تا مناسبت بود که خوشحالی ما رو تکمیل کرد:

1.سالگرد ازدواج من و بابا(که البته شب قبل بود که ما اون شب جشن گرفتیم)هورا

2.تولد امام زمان(ان شا الله که امام زمان همیشه هوای ما رو داشته باشه و زود ظهور کنه)هورا

3.تولد بابا جون کریم.(ان شا الله تولد 100 سالگیشو جشن بگیریم.)هورا

 

اینم عکس شب جشن ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی آرتین
15 تیر 92 14:23
انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربونآرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:10
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد