آقا اهورای گلآقا اهورای گل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ثمره عشق مامان و بابا

خبرای تازه

1392/5/29 1:36
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانیقلب

خوبی؟جات راحته؟اذیت نیستی؟

امروز شدی 27 هفته و 3 روز،من که روز شماری میکنم تا بیای که بغلت کنم.راستی یه خبر خیلی خوب،مامان جون،بابا جون و خاله مهتاب پس فردا میان پیشمون.هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهورا

 

من که خیلی خوشحالم آخه از تنهایی در میایم.تازه میخوان بیان که بریم واسه اهورا کوچولوی خودم خرید کنیم اینم یه هوراااااااااااااااااااااااااااای دیگههورا 

 

و یه خبر ترسناک دارم برات،استرس

هفته دیگه مامانی باید آمپول روگام بزنه،مامانی خیلی ترسیده از همین الان ترس اومده سراغش.آخه مامان مهسا خیلی ترسوهنگران

اهورای مامانی،پسرکم،قربون اون چشای نازت،واسه مامانی دعا کن که دیگه نترسه.با اون دستای کوچولوی نازت دعا کن واسم.فرشته

 

خیلییییییییییییی دوستتتتتتتتتتتتتتت داررررررررررررررررررررررممممممممممممممممممقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساتیار
4 تیر 92 18:23
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com